close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה צריך לעשות בשביל להיות עורך דין גירושין מצליח?

מערכת שורשו ניסן, תשעז02/04/2017

חולמים להיות עורכי דין? תחום המשפחה מושך אתכם במיוחד? במאמר זה תוכלו ללמוד מה אתם צריכים כדי להגשים את החלום ולהפוך לעורכי דין מצליחים לענייני גירושין ומשפחה

תגיות:
חלומה של האמא הפולנייה
איזו אמא לא רוצה שהילד שלה יהיה עורך דין גירושין או מכל תחום אחר? אולי כזו שרואה את הילד שלה כרופא... ואכן, מקצועות המשפט הם מקצועות מבוקשים ויוקרתיים, שמושכים אליהם צעירים מכל רחבי הארץ והעולם ואחת הסיבות לכך היא אותה יוקרה של המקצוע, אבל גם העולם הרחב של עולם המשפט. כלומר, עורך דין יכול לבחור תחומי התמחות שונים, להתקדם ולהיות שופט, לבחור להיות עצמאי או שכיר וכך הלאה.

על תחום המשפחה
כאמור, להיות עורך דין גירושין זה אומר להיות עורך דין מתחום דיני המשפחה. תחום דיני המשפחה הוא תחום רחב בפני עצמו והוא כולל בתוכו נושאים רבים, שכולם קשורים לתחום המשפחה. בין נושאים אלו: גירושין, אפוטרופסות, הסכמי ממון, ירושות, צוואות ועוד.

תחילת הדרך
הדרך במטרה להיות עורך דין, מכל תחום שהוא, מתחילה בלימודי משפטים. כדי להצליח בתחום, היות שהוא מאוד מבוקש על ידי סטודנטים ויש שפע של עורכי דין בשוק, חשוב ללמוד במקום נחשב. אם כן, לפני שאתם נרשמים ללימודים, חשוב לברר לגבי מוסד הלימודים הרצוי לכם ולבדוק את איכות המרצים ועד כמה התעודה של מוסד זה נחשבת, על מנת שתוכלו להשתמש בה כשתרצו לעשות את הסטאז' שלכם בסוף הלימודים.

קצת בהמשך
ההרשמה ללימודים מהווה רק את תחילת הדרך ומשם חשוב להתמסר ללימודים ולהבין, שלימודי משפטים נחשבים לתובעניים במיוחד מפני שהם כוללים למידה של חומר רב, שאת רובו ודאי תמצאו כמעניין, אבל חלקו ודאי יעניין אתכם פחות ובשביל לקבל את הציון הרצוי, תיאלצו ללמוד הכל מהכל.

שני המבחנים האחרונים
רגע לפני שאתם הופכים לעורכי דין מן השורה, עליכם לעבור את המבחן של לשכת עורכי הדין וכדי שתוכלו לקרוא לעצמכם עורך דין גירושין באופן רשמי, תצטרכו לעבור אותו בהצלחה. זוהי התחנה שלפני התחנה האחרונה. התחנה הבאה היא העולם האמתי. רגע אחרי שסיימתם את הסטאז' ועברתם את מבחן הלשכה, זהו הזמן להתחיל את דרככם המקצועית כעורכי דין מן השורה ולכן זהו גם הזמן להחליט אם אתם מעוניינים להיות עצמאיים או שכירים לעבוד במשרד גדול או קטן וליצור לעצמכם את המוניטין והקריירה שלכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה